رهیافت فرهنگ

صــــابر اکبــــری خضـــری

رهیافت فرهنگ

صــــابر اکبــــری خضـــری

رهیافت فرهنگ

* صابر اکبری خضری
* مدرس علوم اجتماعی در دانشگاه؛ پژوهشگر فرهنگ و حکم‎رانی فرهنگی
* دکتری مردم شناسی دانشگاه تهران
* کارشناسی ارشد معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات / گرایش سیاست گذاری فرهنگی / دانشگاه امام صادق (ع)
* اینجا: جستارها، مقالات، یادداشت ها، روایت ها و خرده روایت های من از زندگی
* سایر فعالیت های من در فجازی: https://zil.ink/mosafer.rezvan

طبقه بندی موضوعی

الغیاث

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۶ ب.ظ

کی فکرش رو می کرد واقعا؟! بله!!! با بیش از ربع قرن تجربه زندگی، حالا استرس دارم و شدیدا هم استرس دارم!!! احساسی که تا این لحظه باهاش بیگانه بودم، نه سر کنکور، نه سر جلسه های کاری یا هر چی، (البته خیلی کم بوده ولی قابل کنترل بود). به هر حال فردا مصاحبه دکتری هست و به قول ما مشهدی ها "مث سگ" استرس دارم!!!! آب سرد و نفس عمیق هم کمکی نکرد :))) راهکارهای تاثیرگذارتر نداریم؟!

 

پ.ن: "مثل سگ" توهین نیست، نشان از شدت و کثرت یک موضوع داره، مثلا آقای خامنه ای توی یک سخنرانی معروف میگه: این انگلیسی ها دروغ می گویند مثل سگ!!!!!

نظرات  (۳)

۳۰ خرداد ۰۰ ، ۲۲:۳۳ سیمیا ‌‌‌‌‌

من معمولا این‌طور وقتا قدم می‌زنم. معمولا به سرعت و با موسیقی و اگر اوضاع خیلی خراب باشه، بدون موسیقی! بغل هم جوابه. پاشید اولین کسی که دستتون بهش رسید رو بغل کنید و حتی اگر مقاوت کرد و خواست خودشو آزاد کنه هم ولش نکنید :))))

پاسخ:
بله بله😂😂😂 پیشنهاد خلاقانه ای است فقط در حال حاضر در خوابگاه دانشگاه امام صادقم و ممکنه بعد از این اقدام به تیمارستان منتقل بشم و کلا مصاحبه فردا منتفی بشه😂😂 در این صورت هم البته استرسش میره دیگه!!
متشکر

اگه الآنم مشهدین برید کوه پارک 

اون جاهاییش که کسی نیست و خلوته و آرومه قدم بزنین شهرو نگاه کنین 

حال منو که خوب می‌کنه :)

ایشالا مال شما هم خوب بشه

پاسخ:
حقیقتش فعلا که دیر زمانی در تهران، شهر آهن ها اسیرم :)(
کوه پارک رو هنوز خود مشهدی ها خوب نمیشناسن شما از کجا میشناسین😂😂

امیدوارم برای آرزوی موفقیت دیر نشده باشه.

ان شاء الله که به خیر گذشته یا میگذره.

پاسخ:
مصاحبه که خدا رو شکر به خیر گذشت .. به هر حال برای عاقبت به خیری همه دعا کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">